Інформація для дисципліни "Управління міжнародною конкурентоспроможністю"
Опис: Метою викладання дисципліни є формування у студентів первісних навичок наукової і практичної роботи у галузі зовнішньоекономічної діяльності. Предмет вивчення дисципліни: зовнішньоекономічна діяльність підприємств. У процесі набуття практичних навичок студент повинен вміти: засвоювати основні теоретичні положення щодо міжнародної конкурентоспроможності підприємства, особливостей розробки стратегії міжнародної конкурентоспроможності. Майбутні фахівці з менеджменту повинні досконально володіти методами конкурентної боротьби українських підприємств на міжнародних ринках.
Теми: Програма навчальної дисципліни
Тема 1. Підприємство і конкурентоспроможність галузі та національної економіки Тема 2. Міжнародна конкурентоспроможність підприємства (організації) Тема 3. Стратегії міжнародної конкурентоспроможності Тема 4. Конкурентоспроможність українських підприємств (організацій) на міжнародних ринках Тема 5. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації Тема 6. Міжнародний ринок і ринкові ніші Тема 7. Підприємство і його місце на міжнародному ринку