Розгорнути / Згорнути блок Увійти до системи
Логін
Пароль
 
Розгорнути / Згорнути блок Вибрані курси
Дані не знайдено
 
Розгорнути / Згорнути блок Інформація для дисципліни "Тренінг з SMM"
Опис: За короткий час соціальні медіа із соціальних майданчиків перетворились на бізнес-простір та агентів глобального впливу на суспільну та індивідуальну свідомість, що зумовило розвиток окремого напрямку цифрового маркетингу – SMM (англ. Social Media Marketing) – соціально-медійного маркетингу. Маркетинг у соціальних мережах – це комплекс специфічних онлайн маркетингових заходів, що здійснюють вплив на цільову аудиторію через канали соціальних платформ та спрямованих на досягнення маркетингових цілей організації або персони (поліпшення якості або чисельності цільової аудиторії; зміни звичок покупки і використання товару; просування бренду/продукту/компанії та підвищення лояльності до нього; залучення нової аудиторії).
Цілі: Формування у здобувачів вищої освіти фахових компетентностей, що виявляються у здатності розв’язувати прикладні завдання ефективного користування інструментами SMM, оцінювання якісних і кількісних показників результатів маркетингової взаємодії у соціальних мережах.
Оцінювання: Залік
Теми: РОЗДІЛ 1. Розробка стратегії SMM
Тема 1.1. SMM для бізнесу, соціальні платформи
Тема 1.2.Основні інструменти просування в соціальних платформах
Тема 1.3.Визначення цілей та стратегії просування в соціальних платформах
Тема 1.4.Сервіси для аналізу конкурентів
Тема 1.5.Сегментація цільової аудиторії, таргетинг
Тема 1.6.Створення комунікаційного плану: канали, активності і реклама
Тема 1.7.Контентна стратегія: рубрикатор, контент-план, контентна воронка
Тема 1.8.KPI та воронка продажів
Тема 1.9.Основи копірайтингу
Тема 1.10.Сервіси аналізу, оптимізації та автоматизації просування на соціальних платформах

РОЗДІЛ 2. Запуск рекламної кампанії в мережі Facebook і Instagram
Тема 2.1. Створення бізнес сторінки у мережі Facebook і рекламного кабінету
Тема 2.2. Вибір цілі кампанії
Тема 2.3. Встановлення пікселя конверсії
Тема 2.4. Створення індивідуально настроєних аудиторій
Тема 2.5. Уточнення аудиторії
Тема 2.6.Вибір бюджету та графіка показів реклами
Тема 2.7.Створення привабливого дизайну рекламного оголошення
Тема 2.8.Написання тексту рекламного оголошення
Ресурси: 1. Албитов А. Facebook: как найти 100 000 друзей для вашего бизнеса безплатно / Андрей Албитов [Электронный ресурс] – Режим доступа: https://goo.gl/kgtZjm
2. Вайнерчук Г. Лайкни меня! Экономика благодарности / Гари Вайнерчук – М: Альпина Паблишер, 2012. – 300 с.
3. Дэн Кеннеди Жесткий SMM. Выжать из соцсетей максимум [Электронный ресурс] – Режим доступа: https://goo.gl/Gbt21T
4. Левитас А. Больше денег от Вашего бизнеса. Партизанский маркетинг в действии / Александр Левитас. – 3-е изд. – М: Манн, Иванов и Фербер, 2014 – 320 с.
5. Максимюк К. Новый Интернет для бизнеса / Константин Максимюк. –2-е изд. –М.: Эксмо,2011. – 224с.
6. Манн И. Маркетинг на 100%: ремикс Как стать хорошим менеджером по маркетингу / Игорь Манн. [Электронный ресурс] – Режим доступа: https://cbte.ru/files/marketing_100.pdf
7. Розен Э. Анатомия сарафанного маркетинга [Электронный ресурс] – Режим доступа: https://goo.gl/En9Dx8
8. Сенаторов А. Бизнес в Instagram. От регистрации до первых денег / Артем Сенаторов [Электронный ресурс] – Режим доступа: https://goo.gl/dnp7pj
9. Сенаторов А. Битва за подписчика "ВКонтакте". SMM-руководство / Артем Сенаторов – 2-е изд. – М: Альпина Паблишер, 2017. – 168 с.
10. Серновиц Э. Сарафанный маркетинг. Как умные компании заставляют о себе говорить / Энди Серновиц [Электронный ресурс] – Режим доступа: https://goo.gl/Hxtujz
11. Смит К. Конверсия: Как превратить лиды в продажи / Крис Смит
– М: Альпина Паблишер, 2017. – 168 с.
12. Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях / Дамир Халилов [Электронный ресурс] – Режим доступа: https://goo.gl/BnMyqZ
Мова: Українська
Викладачі: Оксана Афанасьєва, Ірина Юріївна Мелушова
20,00₴ Додати в кошик