Розгорнути / Згорнути блок Увійти до системи
Логін
Пароль
 
Розгорнути / Згорнути блок Вибрані курси
Дані не знайдено
 
Розгорнути / Згорнути блок Інформація для дисципліни "Організація споживчих досліджень"
Опис: Дисципліна призначена для студентів спеціальності 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" зі спеціалізації "Експертиза товарів та послуг"
Цілі: Вивчення дисципліни передбачає формування у студентів системи спеціальних теоретичних та практичних знань щодо умов організації та практики проведення споживчих досліджень товарів та послуг як засобу набуття інформації для споживачів і окреслення перспектив розвитку системи споживчих досліджень в Україні та світі.
Оцінювання: Іспит. Тестовий контроль знань.
Теми: ТЕМА 1. Основні напрями та завдання споживчих досліджень
ТЕМА 2. Міжнародні та регіональні організації в галузі якості, безпеки та споживчої політики
ТЕМА 3. Концепція розвитку споживчих досліджень та незалежного порівняльного тестування в Україні
ТЕМА 4. Структура споживчих досліджень
ТЕМА 5. Вимоги до лабораторій в системі споживчих досліджень
ТЕМА 6. Основні методики випробувань для тестування товарів та послуг
ТЕМА 7. Інформування про результати споживчих досліджень
ТЕМА 8. Конфліктні ситуації та шляхи їх вирішення

Мова: Українська
Викладачі: Тетяна Миколаївна Попова
Розділ: 9
Матеріал дисципліни
20,00$ Додати в кошик