Опис: Інтернет на сьогодні є одним з актуальних інструментів залучення нових клієнтів і підтримки споживчої лояльності. Навчальна дисципліна «Інтернет-маркетинг» орієнтована на розвиток у студентів компетентностей у сфері просування продукції в онлайн-сегменті, управління електронною комерцією та створення корпоративних сайтів. Інтернет-маркетинг – це практика використання всіх аспектів традиційного маркетингу в Інтернеті, яка взаємопов'язана з основними елементами маркетинг-міксу: ціна, продукт, місце продажу і просування.
Цілі: Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування системи теоретичних та практичних знань щодо основних напрямів розвитку Інтернет-маркетингу, електронної комерції, способів її ведення, механізмів підтримки та застосування підприємницької діяльності в Інтернет-середовищі
Оцінювання: Перевірка та оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється шляхом проведення контрольних заходів, за даними поточного та підсумкового контролю. Ці види контролю тісно взаємопов’язані та організовуються таким чином, щоб стимулювати ефективну самостійну роботу і забезпечити об’єктивне оцінювання рівня знань студентів. До них належать: усне опитування, презентація доповідей, консультації, співбесіда, перевірка виконання самостійної роботи, проміжний контроль зі змістових розділів, залік.
Метод навчання: Використовуються наступні методи навчання: − методи організації та здійснення навчальної діяльності: словесні (розповідь, бесіда, лекція), наочні (показ, демонстрація), практичні, репродуктивні і проблемні; самостійної роботи і роботи під керівництвом викладача; − методи стимулювання і мотивації навчання: методи формування інтересу (аналіз проблемних ситуацій), методи формування відповідальності в навчанні (роз'яснення суспільної і особистої значущості навчання, пред'явлених вимог до виконання завдань); − методи контролю і самоконтролю (усний і письмовий контроль, фронтальний і диференційований, поточний і підсумковий).