Інформація для дисципліни "Міжнародний консьюмеризм"
Опис: Галузь знань 07 «Управління та адміністрування. спеціальність 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Освітня програма: «Експертиза товарів та послуг» рівень вищої освіти другий (магістерський) Рік підготовки - 1, семестр - 2. Навчальна дисципліна за вибором. Загальна кількість годин – 120. Лекції - 18 год., практичні заняття - 18 год., самостійна робота - 84 год.
Цілі: Актуальність викладання дисципліни «Міжнародний консюмеризм» полягає у необхідності підготовки фахівців освітнього рівня магістр за спеціалізацією "Експертиза товарів та послуг" для роботи в сфері захисту прав споживачів. Ця необхідність закріплена у розпорядженні КМУ від 27 грудня 2017 р. N 983-р «План заходів з реалізації Концепції державної політики України у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року.» Мета викладання дисципліни «Міжнародний консюмеризм» полягає у формуванні у студентів знань головних принципів консюмеризму та світового досвіду консумеристського руху; формування у студентів світогляду фахівця, вмінь та навичок орієнтування у сучасному стані та тенденціях розвитку світового консюмерського руху. Завдання дисципліни – - вивчення заходів щодо формування світової політики та політики окремих держав по забезпеченню захисту прав споживачів; вивчення досвіду роботи державних та громадських організацій з захисту прав споживачів за кордоном; вивчення концепції державної політики України у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року; надання знань у сфері підготовки висококваліфікованих спеціалістів з питань захисту прав споживачів.
Оцінювання: залік
Теми: Тема 1. Консюмеризм - світова концепція захисту прав споживача Лекція 1. Основні етапи розвитку руху споживачів Лекція 2. Законодавчі основи захисту прав споживачів у країнах світу Тема 2. Організація захисту прав споживачів у країнах світу Лекція 1. Захист прав споживачів у розвинених країнах світу Лекція 2. Формування руху на захист споживачів у країнах, що розвиваються Лекція 3. Міжнародні консюмеристські організації Тема 3. Інтеграція політики захисту прав споживачів в Україні до вимог ЄС Лекція 1. Нові стратегії міжнародного консумеризму Лекція 2. Сучасна політика ЄС в сфері захисту прав споживачів, згідно угоди про асоціацію з Україною Лекція 3. Концепція державної політики України у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року Лекція 4. План заходів з реалізації Концепції державної політики України у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року