Розгорнути / Згорнути блок Увійти до системи
Логін
Пароль
 
Розгорнути / Згорнути блок Вибрані курси
Дані не знайдено
 
Розгорнути / Згорнути блок Інформація для дисципліни "Маркетингові дослідження"
Опис: Прийняття своєчасних та обґрунтованих маркетингових рішень потребує належного інформаційного забезпечення, для цього проводяться маркетингові дослідження. Їх метою є створення інформаційно-аналітичної бази для розробки рекомендацій і прийняття маркетингових рішень, спрямованих на зниження ризиків і рівня невизначеності на ринку товарів і послуг. Маркетингові дослідження через інформацію повязують товаровиробників із ринком, що сприяє більш ефективній їх адаптації до потреб кінцевих споживачів. Основоположним завданням маркетингового дослідження є всебічний і глибокий аналіз проблем, від яких залежить сучасний стан та подальший розвиток ринку. Проведення маркетингових досліджень є одним із основних функціональних обов’язків фахів з маркетингу, що зумовлює необхідність опанування студентами відповідних теоретичних згаг та практичних навичок щодо організації та проведення маркетингових досліджень.
Цілі: Опанування знаннями щодо системи методів, технологій, інструментів та алгоритмів організації і проведення маркетингових досліджень та набуття практичних навичок збирання, опрацювання, аналізу інформації та інтерпретації результатів маркетингового дослідження
Мова: Українська
Викладачі: Олена Валентинівна Жегус
Розділ: 10, Тести: 1, Проекти: 1
Матеріал дисципліни
20,00$ Додати в кошик