Інформація для дисципліни "Безпека послуг у готельному і ресторанному бізнесі"
Опис: У робочій програмі висвітлено основні підходи до безпеки споживачів у готелях та ресторанах. Розглянуті питання безпеки сировини, виробництва кулінарної продукції та безпосередньо обслуговування споживачів.
Цілі: Головною метою викладання курсу є: формування у студентів системи знань про шляхи виникнення небезпеки під час надання послуг у сфері обслуговування; надання студентам комплексу знань щодо методів і засобів забезпечення безпеки послуг в готельному і ресторанному бізнесі; формування у студентів компетенцій щодо створення систем безпеки послуг в готельно - ресторанному бізнесі
Оцінювання: Курс дисципліни викладається у 8 семестрі, має2 змістовних модулі у яких розглянуто 10 тем, які викладені у робочій програмі. Оцінювання дисципліни закінчується заліком.
Теми: Дисципліна містить 2 модлі та 10 тем.
Ресурси: Літературні джерела , якими можуть користуватися студенти налічують 49 примірників та навчальний посібник Л.П. Малюк, Л.М. Варипаєва Безпека послуг у готельному і ресторанному бізнесі. Навчальний посібник. Харків, ХДУХТ, 2015. – 125 с.
Мова: Українська
Викладачі: Людмила Петрівна Малюк, Людмила Миронівна Варипаєва